Krótko o konkursie:
Każdy uczeń zgłaszający się do konkursu wybiera kategorię konkursową pasującą do jego wieku oraz zainteresowań. Uczniowie szkół podstawowych mogą wybrać programowanie (klasy 1-3 – kodowanie w Scratchu) lub projekt, gimnazjaliści: grafikę komputerową, programowanie lub projekt informatyczny, a uczniowie szkół ponadgimnazjalnych – projekt informatyczny.
W dniu konkursu uczestnik startujący w konkurencji związanej z programowaniem lub grafiką zostanie postawiony przed eliminacyjnym testem teoretycznym (w przypadku programowania i grafiki komputerowej) oraz praktycznym sprawdzianem umiejętności. Zawodnicy, wybierający projekt okołoinformatyczny, będą musieli zaprezentować wykonany, na przestrzeni ostatnich miesięcy, przez siebie projekt przed zebraną w czasie konkursu widownią.
Szczegółowe informacje o kategoriach można znaleźć tutaj.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem oraz wypełnienie i wysłanie do nas Formularza zgłoszeniowego.
Termin rejestracji kończy się 31 grudnia 2016 r.